SAP Business One 9.3 – de nye funktioner

SAP Business One 9.3

SAP Business One 9.3
er det nu også nødvendigt at opgradere?

Til alle slags systemer, kommer der opdateringer.

Opdateringer der er bygget på brugernes behov, ønsker og den generelle udvikling.

Men nogle opdateringer er ikke tiden eller pengene værd – se bare på nogle af de opdateringer, der bliver lavet af Apple.

Så, hvordan kan du som SAP Business One bruger vide, om den nye 9.3 løsning, er nødvendig?

Det vil jeg gerne hjælpe dig med at finde svaret på.

Så i dette her indlæg, vil jeg fremhæve enkelte elementer, som jeg synes er spændende nyheder.

De nye funktioner i SAP Business One 9.3

Produktion Routing
Hvis du har brug for nogle produktions-funktioner, så er der her et meget nyttigt system. Med opdateringen får du større kontrol over produktions-relaterede varer og håndteringen af ressourcerne.
Du får mulighed for til tilføje Route Stages til BOMs og produktions ordre. Derudover kan du nemt planlægge og håndtere forskellige stadier i produktionen.

Project Management
Lige her – for alle jer der skal holde styr på projekter, så har SAP tilføjet en masse nye og lækre værktøjer.
Du kan filtrere og se alle lede af dit projekt eller sub-projekt i et projekt. Og det hele er bundet op i et nyt dashboard.
Tidsforbrug-registeringen foregår i en ny timeseddel rapport, der gør det nemt at at linke forbrug og projekt sammen.
Generelt så bliver det nemmere at linke alle relevante dokumenter sammen, så det hele tiden følger dit projekt. Det mindsker risikoen for fejl.

Gantt Chart
I forlængelse af det nye dashboard til projekt- management, kan du som bruger også få et overblik over projektet i en Gantt Chart funktion. Det giver dig mulighed for at holde styr på samtlige detaljer.

In-Memory Analytics

I den nye opdatering, vil du som bruger hurtigere kunne planlægge og skabe rapporter – helt uden at være logget ind i din SAP Business One løsning. For der kommer nemlig en helt ny Analytics-portal, der er baseret på SAP HANA.

Return Material Agreement

Det er nu muligt at håndtere og følge hele retur-prosessen. For med denne nye funktion, kan du nu håndtere varer der skal sendes retur – inden de er tilbage på lageret igen. Du kan registrere mængden, priserne, retur-dokumenterne (baseret på de originale sals transaktioner) og den specifikke årsag til varen er sendt retur.

Men dette her er kun nogle af de forbedringer der kommer med 9.3 opdateringen.

Hvis du vil se samtlige, så kan du klikke her!

Ellers så tag endelig kontakt til Boyum IT på telefon +45 87 32 90 00 eller mail salgdk@boyum-it.com. Her vil du få hjælp til at få styr på de relevante elementer for netop din virksomhed.

 

Af Louise Bechgaard Kristensen