Visma Business er designet til små og mellemstore virksomheder som den funktionelle løsning, der giver et overskueligt og godt overblik over hele værdikæden.
I grundbakken i Visma Business findes en lang række tillægsmoduler til de daglige og grundlæggende processer inden for logistik, projektstyring, rapportering, regnskab etc. Disse fås i en standardløsning og kan udvides med integrationer og tillægsmoduler til eksterne systemer, som er tilegnet en række branchespecifikke systemer, samt en række tilknyttede services.
Softwaren kan integreres med cloud-baserede tillægsmoduler for en mere konkurrencedygtig approach på markedet, hvilket hos Visma kaldes Visma Business Hybrid.
Systemet indeholder alle nødvendige grundfunktioner, som kræves af et godt ERP-system lige fra produktions- og lagerstyring til økonomistyring. Derudover kan vælges en række “plug’n play” tillægsmoduler, der er fuldt integreret med det primære forretningssystem.
Kontakt os for en uforpligtende samtale på salgdk@bitpeople.com